FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Eşimle pikniğe gitmeye karar verdik ama hafta içini tercih ettik beykoza gidecektik bu arada eşimden bahsedi eşim kısa boylu ama etine dolgun bir kadındı hele kalçaları dolgun ve yuvarlak bir göte sahipti neyse beykoza gittik ormanın içine girdik ben mangalı hazılamak için odun aramaya çıktım ve baktım az ileride 4kişide piknik yapıyor ben bir kaç odun bulup geldim mangalı yaktım ve biraz sonra masa hazırdı içkilerimizi içiyorduk yarım saat sonra o 4 kişi yanımıza geldi ve karıma çok güzelsin dediler seni sikmek istiyoruz dediler ben ayağa kalktım elimdeki bıçağı adama salladım adam geri çek
Ben 21 yaşındayım ve yaklaşık 6 aydır evliyim. Yani evlenmek zorunda kaldım. Kalmamın sebebini ben size simdi güzelce anlatayım. Ben ankarada üniversitede okuyordum. Hafta sonları amcamlarin evine gidiyorum çünkü ailem yurt dışında kalıyorlardı. Amcamın oğlu benden yaklaşık 1 yas büyüktü ve benden çok hoşlandığını biliyordum. Oda başka bir yerde üniversiteye gidiyordu. Bir hafta sonu yine yorgun bir şekilde amcamlara gittim. Üc saatlik yolculuktan sonra amcamin oğlu beni otogardan almaya geldi. Ben tabiiki rahatsız olmuştum çünkü onu hiç çekemiyordum. Çok yakışıklıydı, bütün kızlar onun pesind
merhaba mynetsex okuyucuları sizlere başımdan geçen bi sex hikayesini anlatıcam.bizim apartmanda meral hanım diye 34 ünde eşini 5ay önce bi trafik kazasında kaybetmiş bi bayan vardı.ve oldum olası ona hayrandım.inan görseniz genç kız gibi çocuğu yok yanlız yaşıyordu.arasıra bize gelir annemle görüşür ben bu sırada onun falso vermesini beklerdim kapının arkasından,yine birgün ben izinliydim ve işe gitmedim.hava soğu olduğu için bodruma odun almaya gitmiştim.aman tanrım ne göreyim.meral hanım bodrumda tek başına odun kırıyordu.ilk olarak sezsizce onu izliyordum,ah o kalçalar bi girebilsem onun o
Tekrar merhaba tüm feyk tutkunları sizlerden almış oldugum maillerden anlıyorumki cok sevdiniz yasanmış hikayemi.hepinize cok tesekkürler gecenin devamını yazmaya karar verdim. En başındada yazdıgım gibi ilk ve son du onunla yasanan ve onunla biten bir ilişki onunla biten çoşku,heyecan,her görüsümdeki kalbinin atışlarının hızlılıgı... Neyse biz gecemize gelelim.Ö..in omzunda bacaklarım ve o içimdeyken ılık ılık boşalmasıyla benimde doruklara tırmanmam cok uzun sürmedi...deliler gibi vede hayatımda ilk kez bu kadar coşkulu bir boşalmayla bitirmiştik ilk raundu.. Daha doymamıştık ve
FİNAL SINAVLARI  Mrb ben mtnn size arkadaşımla armızda geçen bir olayı anlatacam.            İki hafta önce başlamıştı. üçüncü gün matematik sınavım vardı söylemesi ayıp matematiyim süperdir(çalıştırmamı istiyen bayanlar(mtnn2005@mynet.com adresine yassın)sınıf arkadaşım burcu onu çalıştırmam için çok ısrar etmişti benim evim kalabalık oldugu için kendisinin evine gittim.             Akşam 8 cıvarlarıydı gittiyimde evde kendisi ve iki kız arkadaşıyla kalıyordu.Evde 3 oda va
|Merhaba dostlar ben Ankadan Serkan ben 22 ablam Gönül ise 33 yaşında beyaz tenli iri göğüslü ve daima bakımlı çok çekici bir hatundur.Çok fazla da açık giyinmesede daima erkeklerin dikkatini çekmesini bilir. Neyse Eniştem yarın Çorum a gidecekti ve ben tekrar ablamla karı koca hayatıma devam edecektim. Yılbaşı günüydü ve artık saat geçtiği için yorulup yatmıştım, ama ablamların odasında hala sesler geliyordu. Gerizekalı eniştem düzenimizi bozmuştu neyse yarın gidecekti ama ablam burnumun dibindeyken onu sikememek, o dudaklarından öpememek beni mahvediyordu. kaltım salonda bir sigara içtim oda
Ablamla aramız çok iyidir en azından saygıda fazla kusur etmiyorum.Aile durumumuz fazla iyi olmadığından yaklaşık 18 yaşına kadar aynı odada ve yanyana yataklarda yatardık . Bu bizim için çok sıradan birşeydir. Yaşadığımız evinarkasında fazla büyük olmasada bir bahçe vardı. Bizde oyun falan oynarken obahçeyi kullanıyorduk. Bahçenin arkasındada kimsenin kullanmadığı harabe yarıyıkık bir bina var bu binaya serseriler girer içerler fazla ses çıkarmadan alemyaparlar ve giderlerdi . Yine böyle bir alem yaptıkları gün işlerini bitiripçekip gitmişlerdi.ertesi gün sabahında ablam bahçeye çıktığında dü
Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum.yengem güzelce dövdükten sonra yapacakmısın bi daha söyle köpek diyodu bende ağzımda emzik olduğu için kafamı hayır anlamında sallıyodum.güzel dedi yengem şimdi seni çözecem ama emzik kalacak izinsiz asla çıkarmayacaksın diyodu.çaresiz emziğimi emiyodum.beni çözdü şimdi annen gelir eğer bişey anlatacak olursan gerisini sen düşün dedi.tabi söyleyemezdim.bana artık sen benim hem kölem hem çocuğum olacaksın.eski günleri yaşıycaz senle dedi.ben hem korkmaya aynı zamanda belli etmeden zevk almaya başlamıştım. yengem gerçekten bir içim su idi.neyse kapı çaldı
|merhaba hikaye severler ben 18 yaşında anlattığı fantazi hikayeleriyle ünlü biriyim.ama bu anlatacaklarım tamamen gerçektir.internette chat yaparken özge diye biriyle tanıştım 21 yaşındaydı,abla diyordum ona.bir gün teleefonumu istedi bana hep kardeşim derdi.bende ablacım derdim.konuştuk ve ben her zamanki gibi uyuz ettim bunu.uzun süre bu şekilde muhabbet ettik.bir gün izmire geliyorum finalleri bitti görüşelim dedi.tamamdedim.nama sarıldığında yarrağımın dikildiğini hissetim,anlamaz dedim devam ettim.annenler evde mi tanışmak isterim dedi tamam gidelim dedim bende.kapıı çaldım annemler yokt
|ben eren yazın mersinde tatile gitmiştik.ben her aksam çıkıp gece kulüplerine gidiyordum.3. gece sınırsız efes bira ve köpük show vardı.bende girdim 2 saat sonra 1.70 boylarında,siyah saçlı,normal büyükükte ama güzel göğüslü bi kız yanıma yaklaştı.sarhoş olduğu belliydi.beni tahrik etmeye çalıştığı belliydi.önce kucağıma oturdu ve bei öpmeye başladı ben çok şaşırmıştım.ama çokta mutluydum.10 dakka kadar öpüştük ve beni kadırdı ve bi otele götürdü daha kızın ismini bile bilmiyordum.otelde yatağa yattı ve ammını okşamaya başladı benim 17lik taş kesilmişti.üstünü çıkardı ve gel işareti yaptı bed
selam,ben 36 yaşında,boş zamanlarımda oldukça nette takılan,nadirende olsa sinemaya giden bir adamım.Yine günlerden birgün canım sıkıldı ve sinemaya gitmeye karar verdim.Filmin başlamasına daha vardı,biletimi almış,dışarda bekliyordum.Dikkatimi benim gibi dışarda bekleyip,yanlız başına sigara içmeye niyetlenen 45-50 yaşlarında bir bayan çekmişti.Yanında kimse yoktu,sağa sola bakınıyordu.Herhalde arkadaşı veya kocasını falan bekliyordur diye düşünürken bana yaklaşarak ateşiniz varmıydı? diye sordu.Daldığım için birden afalladım,biran cevap veremedim çünkü bayan yaşlı olmasına rağmen çok alımlıy
|Selam sitenize yazdığım bir hikayeden etkilenen evli bir çiftin msn de tanışmamızla başlayan,çok ilginç,çokta güzel yaşadığım geceyi paşlaşmak istedim. Bu çift Hikayemi okuyup çok etkilendiklerini söylediler. Bu arada Kocası kenarda oturuyor eşi yazıyordu. Ancak yüzlerini göstermemekte ısrarcıydılar. Dün gece saat 23:00 civarında msn de konuşurken beni davet ettiler. Aynı semtte oturuyorduk. Hemen hazırlanıp gittim. Kapıyı kocası açtı. Gayet kibar bir beyefendi. Hoşgeldin / hoşbulduk tan sonra içeri girdim. Kırmızı şarap götürmüştüm giderken. Bir kaç kadeh içtikten sonra içeri gitt
Ben İstanbul`dan Toprak. Şu an 19 yaşındayım. 16 yaşında iken lisedeki bölümüm nedeniyle staj yapıyordum. Ve staj yerime gitmek için servis beklediğim yer, bir oto tamircisinin önüydü. Her oraya gittiğimde 25-28 yaşlarında esmer, oldukça yakışıklı ve vücutlu birisi benden 5 dakika sonra gelip dükanı açıyordu. Birkaç gün sonra, bu kişinin üzerini değiştirirken perdeyi kapamadığını farkettim ve izlemeye başladım. Aradan zaman geçtikçe bu şahsa karşı birşeyler hissetmeye başlamıştım. Aklımdan çıkmaz olmuştu. Her gece onu düşleyerek uyuyordum ve ancak rüyalarımda birlikte olabiliyorduk. Artık
Selam okuycu arkadaşlar ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 18 yaşlarında esmer uzun saclı bi kız vardı ilk günlerde ilgimi pek cekmedi ama bigün karşıki masada oturuyordu ve masanın ön tarafı yoktu o bunun farkında değildi galiba rahat bi şekilde oturmuş bende fark ettirmeden onu kesiyordum kırmızı kilodu kabak gibi ortadaydı bi ara eliyle orasını okşar gibi olunca ben iyice kendimi tutamadım lavoboya hızlıca kendimi zor attım inanın 20 dk da 3 posta asılmışımdır. Benim belkide o halimden bişeyler anlamıştıki dönüşümde bana tuhaf bak
Slm ben mehmet.29 yaşındayım.bundan 3 yıl önce bi firmanın labaratuarında çalışıyodum.ben ve 5 arkadaşım aynı evi paylaşıyoduk.daha önce tanıştığımız aynı okulda okuduğumuz bi arkadaşımız vardı yücel.işinde ii bir yere geldi ve biz işten çıkartıldık.birgün evde arkadaşlarla boş boş otururken serkan birden aklına bişey geldiğini söyledi.yüceli arayıp doğum günü partisi olduğunu söyleyip kız arkadaşıyla beraber gelmesi gerektiğini herkesin eşi olacağını söyleyecektik.yüceli aradık kız arkadaşınında doğum günü olduğunu gelemiyeceğini söyledi.fazla takılmazsın dedik ve tamam dedi.heyecanla bekliyo
Merhaba hikaye okuyucuları.bundan dokuz yıl önce taşındığım apartmanda karşı komşum çok güzeldi.daha ilk görüşte beğenmiştim.zamanla aramızda dostluk başladı.ben eşimle konuşamadığım konuları onunla konuşmaya başladım.eşimle sex hayatımız pek fazla iyi değildir.ama onunla herşeyi konuşuyorduk.kendi eşi ile neler yaptığını anlatır bende acaip zevk duyardım.bir kaçyıl önce ben ona yılbaşı hediyesi oalrak bir gecelik aldım.ve posta kutusuna bırakıp kendisine tel ile bildirdim.yaklaşık bir saat sonra tekrar aradım neyaptığını sordum oda senin aldığın geceliği giydim kendime bakıyorum dei.bende gör
merhaba arkadaşlar ben sinan sizlere ilk defa sikildiğimianladıçağım ben 22 yaşında bir gayım hep birisinin yarrağını yalamak isterdim vesonrası siklmek hamde doyasıya bir şekilde ama bir türlü kendime güvenib oyarrağın aldına yatamıyordum ve en sonunda karar verdim o yarrağı himekistiyordum arık götüm kaşınıyordu ne yapayım.ilk önce banyoya girdim vevucudumdaki kılların hepsini kestim zaden fazla yokdu bende tam olarak birkadına benzemek istiyordum götüm parlaçık oluverdi altımada çarşıdan eldığımbayan kilotunu kiydim siyah bir kilottu ve cok sexıydi ve bilgisayarın başınageçdim her zaman gir
Orta boylu siyah saçlı etine dolgun ama şişman olmayan bir genç kızım. Adım tuçe. Şu an 26 yaşındayım. Bundan 2 yıl önce ben 24 yaşındayken başımdan geçenler gerçekten de inanılacak gibi değil...Benden 2 yaş küçük kardeşim zeki ile her zama iyi abla-kardeş ilişkilerimiz olmuştur. Birbirimize son derece bağlıyızdır. Bundan iki yıl önce İzmir`deki evimizde anne ve babamızla oturuyorduk. Ikimiz de üniversite öğrencisiydik. Kardeş kerdeş geçinip giderken bir gün o tuhaf hadiseyi yaşadım.Bir öğleden sonra üniversitedeki dersten çıkmış eve gelirken zeki`yi gördüm. Parkta oturuyordu. O beni görmemişt
|Merhaba ben burak, Çeşmede yazlığımızda daha lisedeyken başıma gelenleri anlatacağım sizlere... Çok güzel bir plajımız ve kumsalın hemen bitiminde giyinme kabinlerimiz vardı. Senelerdir gittiğimiz sitemizde pek çok arkadaşım vardı ve arkadaşlarımızın abileri. Onları çok dikkatli incelerdim hele kabinlerde gözleme fırsatı bulabilirsem. Kabinlerin arkalarından çıkıntılara basıp kabini gözetleyebiliyordunuz. Tabii cesaret isterdi bu. Arkadaşlarımdan birisinin abisinin askerden izinli gelen bir arkadaşı vardı o sırada sitemizde. En çok onu gözlemeyi severdim kabinlerin tepes
Selam ben oğuzhan size sabah başımdan geçen bi olayı anlatacam bizimler amcamlarla köye gitti ben evde üni formu dolduruyodum birden zil açdı gelen dayı hanımı ayşe imiş gel yenge dedim anne nerde dedi köye gitti gelsene sonra uğrarım orosbu tekim diye gelmedi 1 saat filan sonra geldi elinde çantalarla hoş beşten sonra anne n ne zaman gelir dedi 2 saat sürmez dedim ama annem gelmeyecekti otur ha unutmadan yengem 185 boyunda kilolu degil tam sikimlik kadın üzerindeki paltoyu çıkardı konuşuyorduk dayım tır söförü dayım nerde dedim irana un götürmüş 15 gün dür yokmuş yengem dediki oğuzhan boynum
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye