FACEBOOK'TA BİZİ BULUN.

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
slm hikaye severler. size bunu yazmak okutmak istedim.adım emel ev kadınıyım 30 yaşında balık etli büyük göğüslü dolgun götlü 170 boyunda sarışın bir kadınım.8 yıldır evliyiz kocam beni bende kocamı doyurabiliyorum.sex hayatımız çok güzel . ama son 2 yıldır kocam benim amımı yaladıktan sonra götümüde yalar ve götümü sikmeye çabalardı, bense günah olmaz derdim.neyse geçen gün yine yatağa girdiğimizde uzunca bi şeviştik kocam memelerimi emiyor sıkıyor amımı elliyo falan derken bendeonun yarrağına elimle egzersiz yapıyordum ,sonra kocamın sikini ağzıma alıp başladım yalamaya ben yaladıkça oda am
Bundan tam iki yil onceydi. birlikte oldugum evli bir adam vardi,daha cok parasal gucu beni cikiyordu. Ondan cok hoslanmadigimBundan tam iki yil onceydi. birlikte oldugum evli bir adam vardi,daha cok parasal gucu beni cikiyordu. Ondan cok hoslanmadigim icin onunla her turlu cilginca fantezimi yasamak istiyordum.Cunku o bana bu konuda ortam yaratabilirdi. Tabiki oda benim gecligimi ve guzelligimi kullaniyordu ,hersey karsilikliydi.. Bir gun ona grup seks istedigimi soyledim, bir ayarliyalim ve kisileri bulalim dedi.Cunku oda bunu cok istiyordu. Birden cok heyecanlanmistim,cunku kesinlikle anal
Meraba ben ali 21 yasındayım istanbulda özel bi üniwersitesinde hukuk egitimi almaktayım. Neyse konuya giriyim. Benim 32 yasında dul bi halam war adı aysem, onunla hiç bi zmn sex düsünmemiştim taki ewini boyatıp bizde kalmak isteyinceye kadar. Ewde kalıcak yer olmaıgı için benim odamdaki çek-yat`ı hazırlamıştı annem. Gece oldu we herkez odalarına çekildi. Ben iyi geceler halacım diyip yatıodum ki hemen uyucakmısın diye sordu. Bende uyumuyum mu dedim? Halam uyuma dedi biraz konusalım deyince bende ok dedim. Konu benim birlikte oldugum kıza geldi. Ali kız arkadasın çok sanslı senin gibi yakı
Selam..ben murat.19 yasinda yuvarlak ve guzel bir kalcasi olan birgencim.ozellikle dar pantolon giydigim zaman ortaya cikan kalcama bakanerkeklerin sayisini bilmem.ustu kapali yada acik bir cok erkek beni becermekicin harekete gecti.ama ben hicbirisine bu zevki tattirmadim.ta iki yil oncesinekadar..Sinifimiza baska bir okuldan yeni bir cocuk gelmisti.ilk geldigi gundenberi gozunu popoma dikmisti.bu ilgisi hosuma gidiyordu.bir sure sonra benimlesamimi olmaya basladi.kalcami oksuyor,surttuyor,bende onu azdiripkaciyordum.onunla bir yere gittigimiz zaman onu cildirtmak icir ozellikle darpantolonla
selam ben serkan Sizlere la yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum.eşimle evleneli 1,5 sene olmuş ve eşim hamile kalmıştı ama hamileliği birazsıkıntılı geçiyordu.eşimin kardeşi dilay ablasına yardımcı olmak için bizdekalmaya başlamıştı.Dilay 18 yaşında sarışın mavi gözlü ve harika vucudu olan90/60/90 bir kızdı.Baldızımın eve gelmesinnin üstünden 3/5 gün geçmişti cumaakşamıydı eşim rahatsız olduğu için erkenden yatmıştı bende dilayla beraber tvseyretmeye başlamıştık ve saat biraz ilerleyince ben üstümdeki elbiseleridegiştirip tekrar tv seyretmeye geldim. Dilay ya enişte rahat bişeyler giyip ge
Slm ben volkan.. daha öncede birkaç hikayem olmuştu.. Ve inanmak sizlerin elinde hepsi gerçektir. geçen gün kız arkadaşımla sikişiyordum.. benim fantazilerimi bildiği için bana tanga, kısa transparan çorap, topuklu terlik giydirip, makyaj yapıp sevişmeye başladık.. bu halimabir aynada bakıyor bir kız arkadaşımın amını yalıyordum.. inanılmaz zevkliydi daha sonra sikimi çıkartıp agzına verdiğim bir anda parmaklarımı götümün arasında hissettim hem kendine beni çekip sikimi boğazına kadar sokuyor hemde parmaklarını içime sokmaya başlamıştı.. Ben bundan o kadar çok etkilendim ki kız arkadaşıma kar
Onunum (6) Ertesi gün öğleden sonra sevgilim beni aradı. Çok sık yaptığı bir şey değildi, heyecanla yanıtladım telefonunu. Herşeyi bildiğini, akşam beni evde beklediğini söyledi ve yanıtlamama fırsat vermeden kapattı telefonu. Kalakalmıştım. Ne düşüneceğimi bilmiyordum. Ses tonundan hiçbirşey belli etmemişti, sadece talimatlarını vermiş ve kapatmıştı. Çaresiz boyun eğecektim. Akşamı zor ettim. Doğruca onun evine yollandım. Beni kapıda şaşırtıcı bir sürpriz bekliyordu. Kapıyı Canan açtı. Ağzımdan hiçbir kelime çıkamadı. İçeri girdim. Sevgilim kısa bir açıklama yaptı; “Canan da ar
Biz 4 kız arkadaş her cumartesi akşamı birimizin evinde buluşup pijama partisi veriyorduk.Yine bir cumartesi akşamı kızlardan birinin evinde buluşmuştuk. Önce biraz muhabbet ettikten sonra videoda erotik bir film izledik. Sonra kızlardan biri kağıt oynamayı teklif etti. İlk buna pek sıcak bakmadık fakat sonra kızlardan biri kaybedeni cezalandıralım dedi. Bu fikir hepimizin hoşuna gitti ve oynamaya başladık. Oynarken, kaybedene verilebilecek cezalar hakkında espriler yapıyorduk. Son el ben kaybettim ve diğer kızlar bana verecekleri cezayı düşünmek için diğer odaya geçtiler. Ben biraz utanıp, ba
Ayaklarını yaladım okuyan herkese selamlar... ben istanbuldan 30 yaşında kariyer sahibi bir iş adamıyım. anlatacağım olay yaklaşık 2 ay önce başımdan geçti.iş yerimin yan dairesinde bir aile kalıyodu , ve çok güzel sarışın 23 yaşlarında bir kızları vardı.üniversitede okuyodu .tatil için istanbula gelmişti. aramız iyidi aradabir gelirdi ve sohpet ederdik .tabiki o sohpet eder ama ben onun ayaklarıyla ilgili fantaziler kurar dururdum.. 39 numara çok bakımlı ayakları vardı.. hele birde uzun topuklu terlikleriyle geldiği an dünyalar benim olurdu.. bir gün işe girerken baktımki t
bir gün bilgisayarımın başında oturuyordum porno'yu izler ken çok canım çekti annemi aradım ve beraber teyzemlere gittik orda teyzemin oğlu ve kızı var.Kızı ile bakkala gider ken merdivende kendimi tutamadım ve saldırdım ama o zaman kendimden geçtim onu soydum ve sevişmeye başladık.Kendisininde hoşuna gittiğini soyledi ve ben +2 kat hızla soktum taki akşam olana kadar busefer yorganın altında onu sikmeye başladım sike sike kendime geliyodum ama daha kendime gelmemiştim.delice altlara inip amını yaladım ve sonra o da benim kini hayatta yaşadığım en güzel gündü.İsim : bir dostMail : zoraiki.k@h
Size 1 ay önce yaşadığım bir anımı anlatacağım.yaz tatili için köye gitmiştim.köyde her istediğim an sikecek birisini bulamadığım için genellikle 31 çekiyordum.yine böyle sikimi n kalktığı birgün aklıma dedemin ahırındaki dana geldi.günün belli saatleri nenem otunu suyunu verir başkada ahıra uğramazdı.ahıra girdim birazda çekinerek ne olur olmaz diye.danayı sevmeye başladım elimi yavaş yavaş amında gezdirmeye başladım.sikim taş gibi olmuştu.bir an önce sikimi dananın amına sokmak için şortumu aşağı indirdim ve dananın arkasına geçtim.sikimi biraz dananın amının dudaklarına sürünce kazık gibi
Ben mert 26 yasindayim ve yasamimi hollandada surdurmekteyim, Size daha once cesitli hikayelerimi yazmistim.! Selam hikaye okuyucular! Ben mert 26 yasindayim ve yasamimi hollandada surdurmekteyim, Size daha once cesitli hikayelerimi yazmistim. Devamli posta kutuma gelen mailleri kontrol ederken birden kemal diye bir beyin maili dikkatimi cekmisti, yasinin 41 ve esinin 40 oldugunu yazmisti ve uzun sure bir erkekle uclu yapmak istemisler ve benimle kontak oramaya karar vermisler! Bir kac ay telefonla ve maille gorustugumuz icin aramizda sicaklik olmustu ve beni tatile turkiyeye geldigimde evleri
Selam Sex Hikaye Okurları Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum..Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum..İş yerinde işler pek yogun olmadıgında intde chat yapmayı severim birgün yine chat yaparken bir kadınla tanıştım 37 yaşında dul bir çocugu olan bir kadındı sonra bana resmi yolladı tabi bende ona resimde pek belli olmuyordu neyse ikimizde birbirimizi begenmiştik bir iki gün sohbetten sonra o ayrı bir şehirde oldugu için sadace konuşmakla yetiniyorduk ve birgün bu akaşm beni evinde misafir etmek istermisin diye sordum ona. Oda çok heyecanlandıgını 2 yıldır böle bişe yapmadıg
merhaba adım mert 17 yaşındayım. annem isye 38 yaşında balık etli güzel bir kadındır.anneme hiç cinsellik gibi duygularım yoktu taki o azana kadar.olgun kadınlardan çok hoşlanıyordum ve internette izlediğim olgun kadın pornolarından sonra int. gecmişini silmeyi unutmuş ve diğer oda da uzanmıştım annem pc basına gecip bunlara rastlamış ve bayada bi bakmış.sonra bni çağırdı ne olduğunu sordu bn kızarmıştım annem bişey söylemeden gönderdi bni ve bir süre sonra tekrar çağırdı aralarından en güzelini seçmiş ve açmıştı daha yeni başlıyordu bna babamın artık istediği gibi olmadığını eğer istersem ben
Bayram Sıkışıklığı Selam ben başımdan geçen gerçek bi olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bayram günüydü. Otobüsler ücretsiz olduğundan ağzına kadar doluydu. İlk duraktan otobüse binmeme rağmen ayakta kalmıştım ve hemen köşelerden bir tanesini kaptım. 2 Yada 3 durak sonra otobüsün içinde çok güzel kızlar olduğunu farkettim. Bayramın da etkisiyle hepsi bakımlıydılar. Otobüsde artık adım atacak yer kalmamıştı. Zaten şöför de durakları transit geçmeye baslamıştı. Biraz ilerde olan kız dikkatimi cekmişti. Arada sıkışıp kalmıştı. Etrafındaki insanlardan belli ki rahatsız olmuştu. Benim önumd
Ya arkadaşlar ben 16 yaşındayım adım ahmet ben bugün bu sitedeki hikayeleri okudum iyice azdım şans ya biz amcam gille beraber otuyoru yani aynı apartmanda amcam la babam halen işte kuzenim geldi kardeşimi annemi yengemi götürdü banada hilal evde sen ona bak dediler şimdi herkes ohhhhh diyo ama öyle değil işte bizim aile biraz tutucudur bedne amcamın kzının yanına indim biraz bilgisayara baktım sınra tv izledik izlerken aklıma hilal in güzelliği geldi 1,70 boyunda 55 kilo küçük memler ama insanın canı çekiyor vede dolgum götü var bende saçında kepeklere bakıyım bahanesiyle arekasına geçtim tv
Ben özel bir şirkette çalışan tesettürlü bir kadınım. İşyerine pardösülü başım eşarpla örtülü olarak gidiyor, içeride sadece pardösümü çıkarıyorum. Şirkette benden başka hiç bir bayan başını örtmüyor, çoğu mini etek giyordu. Eşimin anı ölümünden sonra şirketteki bayanlardan etkilenerek makyaj yapmaya başladım. Bir müddet sonrada pardösünün altından mini etek giymeye başladım. Bir sabah patron beni odasına çağırıp içerisinde elbise olan bir poşet verdi. Bana " bundan sonra işe gelince arşiv odasına üzerini değiştirip bu elbiseleri giyeceksin " dedi. Bende arşiv odasına gidip üzerimi değiştirdim
işyerindendi adı yeldaydı ona aşık olmuştum ve onu sikmek içinçıldırıyordum ama nasıl yapacagımı planlıyordum her gün mail adresine güzel msjlar atıyordum ve her gün düzenli olarak tlfla arıyordum kendime aşık etmeliydimve onu becermeliydim msj larıma karşılık vermedi ilk baş ama ben çok zorluyordumişi şansa bırakamazdım günlerden bir gün arkadaşlarla bize maç izleyecez sendegelsene deddi ben de kabul ettim evine gittim arkadaşlarla oturduk bira falaniçtik tabii onlar varken rahat degildik onunda bana ilgisiz kaldıgını sanmıyorumberaberce maçı falan izledik sonra eve dagıldık tabii giderken ya
Ben Ankaradan ayak ve çorap dostu Tenrengisever size daha önce bir sürü hikaye yazdım ARKADAŞIN HANIMININ ÇORAPLARI ,SEKRETER KIZIN ÇORAPLARI 1 ve 2 işte bir tanesi daha geliyor size çoraplar için yapmayacağım şey yoktur demiştim hatırlarsanız işte bir başka çorap hırsızlığı daha ..... Bu arada bana mail atan herkese teşekkür ederim özelliklede fundaya........ Bizim sürekli görüştüğümüz benden yaşça bir hayli büyük olan ve bekar yaşayan bir komşum var yaşı 39 ama görenler taş çatlasın 30-31 ancak der o kadar bakımlı yani .... tabi o bakımlı olmayacakta ben mi olacağım bu yaşına rağmen bekar
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. misafir odasına girdikradyonun ve arkadaşım telefonla bi kızla konusuyordu. bende sordum dedimki kim bu kız kızlar 3 arkadaşmış ve evde yanlızla kalıyorlar dedi. ben olaydan hemenn bi plan çıkardım anında ve bunlarla tanısalım dedim. arkadaşım ise bana acele etme dedi ve biz zaten 3 e 3 olduk ve her birimiz ayrı telefonlarla konusyorduk. fakat bulusma
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye sikiş porno

Erotik Hikayeler - Porno Hikaye - Seks Hikayeleri - Sikiş Hikaye